0944 265 338

info@onlineparfum.sk

BLOG

Zaplatili by ste za voňavku 20 000 eur?

Zaplatili by ste za voňavku 20 000 eur?Mať voňavku pomenovanú po sebe je v dnešnej dobe pre najväčšie svetové celebrity už skoro štandard. Ale čo takto mať voňavku, ktorá bola vytvorená čisto pre vás? Unikátna, taká, aby presne kopírovala a dopĺňala vašu osobnosť, štýl alebo túžby.
Azzi Glasser vytvára už dlho parfémy pre bohatých a slávnych. Jeden z jej klientov, Johnny Depp, opísal tieto vône ako „perfektnú súčasť charakteru obsiahnutú vo vôni“. Azzi posunula tvorbu exkluzívnych parfumov ešte ďalej, keď sa spojila s obchodnou sieťou Harvey Nichols a začala ponúkať svoje skúsenosti ako súčasť služby Harvey Nichols Concierge. Stretnutie si môžete dohodnúť s Azzi priamo v jej domácom štúdiu. A cena? „Iba“ 15 000 libier (viac ako 20 000 eur).
Prvým krokom procesu tvorby je dokonalé spoznanie klienta. Podľa niektorých klientov je to vraj ako taká zábavná terapia. V skutočnosti ide o dôkladné spoznanie konkrétnej osoby a toho, ako by sa chcela prezentovať voči okolitému svetu. Všetko trvá viacero hodín.
„Keď už mám o nich jasný obraz, niečo ako kód DNA, pozriem sa na ich módny štýl, od oblečenia, doplnkov až po vlasy a pleť, a spojím tieto prvky počas vytvárania voňavky,“ prezradila Azzi o svojej práci.
Klientom vždy objasní, prečo volila jednotlivé ingrediencie. Pracuje ako filmový režisér, ktorý si najskôr zvolí hviezdy, dosadí ich do hlavných úloh a potom sa obzrie po vedľajších podporných zložkách, aby pomohli príbehu vzniknúť.
To, že je v tom čo robí dobrá, svedčia jej referencie. Jude Law tvrdí, že pre neho vytvorila parfém, o ktorom mal pocit, ako by ho mal vždy, no nikdy ho nemal vo fľaši. Helena Bonham Carter opísala svoj ako ochranný mrak, neviditeľné brnenie. Orlando Bloom nazval jej diela časovými kapsulami, ktoré ich nositeľov presunú  k pamätným momentom.
Významní klienti sa netaja spokojnosťou. Je však takýto parfum hodný priam astronomickej sumy?
„Mať parfém, ktorý je vytvorený špeciálne pre vás, ktorý milujete a vaše okolie ho zbožňuje, ktorý evokuje osobný podpis a spomienky, je jedným z najväčších úspechov v živote,“ tvrdí Azzi.
Podľa jej slov, je výber ideálneho parfumu z obrovského množstva dostupných produktov veľmi zložité. Cíti sa šťastná, že mohla za posledné roky pracovať so známymi osobnosťami, ktorým pomohla nájsť niečo, čo by sami v bežnom obchode nenašli.
„Ľudia sú individuality, nemajú rovnaký charakter, osobnosť ani štýl. Vytváram ich vlastný DNA podpis v parféme, niečo ako keby som vypovedala ich príbeh cez vôňu...“
Obrovský úspech, ktorý Azzi Glasser zaznamenala, prispel k tomu, že si ju zazmluvnili v Harvey Nichols. Čuch je podľa jej slov jedným z našich najsilnejších zmyslov. Nikto nechce byť s niekým, kto nevonia pekne. Všetci sme zvieratá a čuch je súčasťou našej DNA, je dôležitý pre prežitie a zároveň určuje našu budúcnosť.
„Pocit, že pridávam istý druh hodnoty do života ľudí, je jedným z dôvodov, prečo milujem to, čo robím a život, aký žijem.“ dodáva nakoniec.


Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.


 
 


Tipy a triky pre svieže vône tohto leta
Tipy a triky pre svieže vône tohto leta

18.07.2018 17:18:04

Letná dovolenka za dverami a Vy ešte nemáte vybraný nový svieži parfum? Nezúfajte. Prinášame Vá...

Prečítajte si viac
Nabite sa explóziou jarných vôní!!!
Nabite sa explóziou jarných vôní!!!

07.05.2018 10:28:16

Jar, si srdečne vítaná! Milé dámy, je najvyšší čas vytiahnuť zo šatníka kvetinové vzory, diev...

Prečítajte si viac
Dolce & Gabbana – značka, ktorú musíte vyskúšať!
Dolce & Gabbana – značka, ktorú musíte vyskúšať!

13.04.2018 11:50:50

     Čím by bol svet bez ikonickej talianskej značky Dolce & Gabbana? Možno by to bolo smutné ...

Prečítajte si viac

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK