0944 265 338

info@onlineparfum.sk

BLOG

Najkontroverznejšie parfumove reklamy

Najkontroverznejšie parfumove reklamyReklamy v móde a kozmetike sú viac orientované na extravaganciu a provokatívnosť videa ako na produkt samotný. Nahé telá predávajú, špeciálne tak na trhu s parfumami, preto sa reklamy na tieto produkty často ani nedostanú od producentov ku zákazníkom, nakoľko prekročili hranicu povolenej extravagancie. A funguje to viac ako klasický záber na farebnú flaštičku? Určite áno. Umelecké prvky reklamných videí a bilboardov často preberajú jemné prvky pornografického priemyslu, čo vyvoláva potrebu neustálej kontroly reklamných kampaní. Tvárami parfumov sa stávajú Hollywoodske hviezdy či top modelky, ktoré majú priniesť vyšší predaj. Pozrime sa na zopár kampaní, ktoré boli v určitej miere zakázané alebo obmedzené.

Madonna Truth or Dare

Madonna je sama o sebe kontroverzná osoba, preto sa nikto nemohol čudovať, že uvedenie jej prvej vône sa bude niesť v inom duchu. „Viem, že by som sa nemala takto správať, viem, viem. Dobré dievčatá sa chovajú slušne, ale ja som zlé dievča.“ hovoria slová v pozadí videa, v ktorom sa 53 ročná Madonna v koženej maske a provokatívnom sexi korzete ladne pohybuje po miestnosti s detailami na jej ženské krivky. Reklama bola americkou stanicou ABC obmedzená na vysielanie po 9 hodine večernej. Truth or Dare je inšpirovaná Madonninou matkou, ktorej zápisky jej pripomenuli jej obľúbeného speváka z detstva.




Beyonce Heat

Keď v roku 2010 prišla na trh prvá vôňa od snedej speváčky, bola hneď v Británii označená ako „priliš vzrušujúca“ na vysielanie pred 19:30. Zmyselné video za tónov pesničky Fever, v ktorom speváčka vo vyzývavých červených šatách ukazuje vačsinu svojho sexi tela, určite poteší oko každého chlapa. Pre televíziu až príliš provokatívne, názov parfumu hovorí za všetko.



Calvin Klein Secret Obsession

Táto klasická vôňa je známa svojimi silnými, zmyselnými a vášnivými tónmi. Po tom, ako ju spopularizovala Kate Moss, sa jej novou tvárou stala v roku 2008 Eva Mendes. A nové videá sa ihneď stali zakázané. Čierno-biele video zobrazuje Evu Mendes v plnej kráse, s odhalenými prsiami. Veľmi pekné, no pre všetky americké televízie neprijateľné. Dokonca sa do vysielania nedostala ani necenzúrovaná verzia. Úspech kampane tak generálny riaditeľ Calvina Kleina videl v internete a tlačenej reklame. „Považujem ju za výnimočnú, ktorá presne vystihuje povahu vône Secret Obsession.“ dodal.



Na jednej strane prinášajú takéto provokatívne kampane finančné zisky z predaja produktov, no na druhej sa určite stávajú viac zapamätateľnými a značky sa tak stávajú silnejšími v konkurenčnom boji v budúcnosti.


Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.


 
 


Tipy a triky pre svieže vône tohto leta
Tipy a triky pre svieže vône tohto leta

18.07.2018 17:18:04

Letná dovolenka za dverami a Vy ešte nemáte vybraný nový svieži parfum? Nezúfajte. Prinášame Vá...

Prečítajte si viac
Nabite sa explóziou jarných vôní!!!
Nabite sa explóziou jarných vôní!!!

07.05.2018 10:28:16

Jar, si srdečne vítaná! Milé dámy, je najvyšší čas vytiahnuť zo šatníka kvetinové vzory, diev...

Prečítajte si viac
Dolce & Gabbana – značka, ktorú musíte vyskúšať!
Dolce & Gabbana – značka, ktorú musíte vyskúšať!

13.04.2018 11:50:50

     Čím by bol svet bez ikonickej talianskej značky Dolce & Gabbana? Možno by to bolo smutné ...

Prečítajte si viac

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK