Iggy Pop v reklame na parfémy
Hudobný priemysel často využíva svoje tváre do reklamných kampaní parfumérskych gigantov. Na zvodné speváčky či herečky objímajúce flakón voňavky sme si už na plagátoch zvykli. V predošlom príspevku sme vám ukázali, ako môže vyzerať reklama na parfémy, keď sa jej autori nechajú uniesť niekam za hranice prijateľnosti. Dnes sme si pripravili iný, ale zato nemenej kontroverzný kúsok.
Americký spevák a hudobná ikona Iggy Pop sa stáva v roku 2012 tvárou kampane Paco Rabanne pre novú vôňu Black XS L’Excès. Názov voňavky trefne reflektuje Popovu povahu. 64-ročný spevák je priam stelesnením excesu a jednou z najviac vzpurných osobností amerického hudobného priemyslu. Známym sa stal predovšetkým tým, že ako prvý začal skákať z pódia medzi divákov (stage diving). To, čo začal Iggy Pop na koncerte v Detroite sa stalo obľúbeným u rockových kapiel všade na svete. Skákanie na hlavy publika a nechať sa nosiť na rukách nebolo zďaleka tým jediným. Iggy zvykol na pódium ťahať z publika ženy, váľať sa v rozbitom skle, odhaľovať sa pred divákmi a aj na javisku zvracať. Celebrita, večne sa ukazujúca hore bez, sa tak stala zaujímavou tvárou pre nový parfém Paco Rabanne, predstavený začiatkom tohto roka. Asi by sme si mali zvyknúť nie len na nalíčené vyliftingované tváre modeliek, ale aj na vráskavé tváre rockerov.
Reklamné video režíruje Jonas Akerlund, ktorý režíroval video napríklad pre Duran Duran. Pre lepšiu predstavu ponúkame krátky zostrih z fotenia.
Voňavka v mužskej a aj ženskej verzii by sa mala v predaji objaviť už čoskoro.
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.