Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.
Dodacia doba je najviac 6 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak zásielka nebola doručená v avizovanom termíne, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na adrese: info@onlineparfum.sk
Doručenie spoločnosťou GLS
Kde sa váš balíček nachádza si môžete overiť v online systéme spoločnosti GLS tu vpíšte číslo balíka a kliknite na HĽADAŤ.
V prípade, že vás kuriér nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená v depe spoločnosti a do schránky Vám bude daná informácia o uložení zásielky. O opätovné doručenie potom môžete zažiadať na telefónnom čísle 18 585 (7,30-18,00h)
Doručenie spoločnosťou Zasielkovna
Kde sa váš balíček nachádza si môžete overiť v online systéme zasielkovna.sk tu vpíšte číslo balíka a kliknite na VYHĽADAŤ.
Pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt. Stratu zásielky reklamuje naša spoločnosť.
Ak si neviete rady? Kontaktujte nás denne od 09,00-16,00 na tel. čísle 0944 265 338 , kde vám ochotne poradíme.