Rihanna návrhárkou pre Armani
Vo svete je úplne bežnou vecou, keď sa celebrity angažujú aj v módnom priemysle. Známe tváre sú húfne využívané pre reklamné kampane a to nie len v oblasti módy. Každopádne je vždy zaručeným ťahom, ak módne doplnky prezentuje šarmantná herečka alebo speváčka. Hercom, spevákom a umelcom rôzneho druhu nemôžeme vôbec zazlievať to, že sa prepožičali reklame. Sú to pre nich ľahko a rýchlo zarobené peniaze a bezpochyby podstatná časť ich príjmov.
Sú ale aj hviezdy, ktoré svoje ambície posúvajú ďalej, ako len na zisky z reklamných kampaní pre Pepsi. Svoj štýl a vízie pretvárajú do vlastných značiek. Parfémov pomenovaných po celebritách je v poslednej dobe, ako by sa s nimi vrece roztrhlo. Občas to človeka núti sa zamyslieť, koľko z nich v sebe naozaj nesie odtlačok tej ktorej hviezdy a ktoré s ňou majú spoločné len meno na krabičke.
Nájdu sa ale aj také osobnosti, ktoré sa vrhli do sveta módy s odhodlaním uspieť. Príkladom je aj 23-ročná spevácka hviezda Rihanna. Tohto roku prepožičala svoju tvár pre kozmetickú spoločnosť Nivea, oslavujúcu 100. výročie od založenia a momentálne je súčasťou reklamnej kampane Armani.
Rihanna je určite v obtiahnutých džínsoch neodolateľná, no jej ambície nekončia len pri pozícii známej tváre v reklame. Táto mladučká speváčka, pôvodom z Barbadosu, spolupracovala ako návrhárka priamo s Giorgom Armanim a vytvorila modely džínsov, tričiek, motorkárskych búnd a spodnej bielizne pod názvom Rihanna Capsule Collection.
Spolupráca so značkou Armani je vstupom do sveta módy, takpovediac na úrovni. Speváčka nemá úspech len v tejto oblasti. Jej parfém Rebel Fleur je v Spojených štátoch obrovským hitom a na jar roku 2012 sa chystá predstaviť druhú verziu. Uvidíme, či sa stretne s rovnakým úspechom ako verzia prvá. Máme sa na čo tešiť. Javí sa to ale tak, že Rihanna nežne úspechy len na pódiu a v hitparádach.
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.