Vôňa a´la pizza? Like.
Aj negatívna reklama je reklama alebo ako z vtipu na sociálnych sieťach spraviť mediálnu kampaň ukázala koncom minulého roka sieť reštaurácií Pizza Hut. Marketingový riaditeľ informoval, že sa snažili vytvoriť vôňu čerstvo upečeného cesta s trochou korenia zmixovaných v jedno. Sústo to bolo síce veľké, ale nakoniec sa podarilo, ako informoval. Pizza Hut túto vôňu ponúkla prvým 100 ľuďom, ktorí im na ich Facebook profil ako prví pošlú správu. Celá akcia ohľadom tejto limitovanej vône bola reakciou na 100 000 fanúšikov na facebook profile tejto siete reštaurácií. Pizza Hut nie je nováčikom v netradičnej marketingovej kampani, keď v apríli začala ponúkať na Blízkom východe cheesburger-pizzu netradičnej formy. Bohužiaľ, pokiaľ ste sa už videli, ako sa ovoniavate čerstvo napečeným pizzovým cestom, máte smolu. Tento parfum bol výhradne určený pre túto kampaň a neplánuje sa jeho masová výroba. Nuž, asi budete musieť len osobne navštíviť prevádzky týchto reštaurácií a poprosiť personál, aby vás nechal trochu napáchnuť v kuchyni.
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.